Nuffnang Ads

Thursday 6 July 2017

#BroCuba : Gara-Gara Intan, Bro ni Bagi Komen Padu Pada Bekas Suaminya. Jom Lihat !!

Biasa lah, manusia ni bak kata pepatah "dekat bau bunga, bila jauh bau tahi"

bila dah kehilangan baru menyesal tak sudah. Waktu ada tak dihargai..lagi-lagi bila dapat yang baru.

Dengan luahan hati masalah rumahtangga seorang lelaki ini kepada bekas isterinya iaitu INTAN, mendapat sambutan komen yang agak melucukan.

Antara komen tersebut, saya tertarik dengan satu komen yang deep..padu..dan menyentap hati..

Mari kita lihat...

"Assalamualaikum.mohon hidekan fb ni sbb fb pnjam.

sudah dua minggu saya jadi tdk menentu slpas jatuhnya talak kpd isteri pertama saya.Buat Intan...sekiranya baca kisah ini...maafkn saya...
Penyesalan yg tdk blh digambarkn.Semua sebab silap saya.Ada isteri cantik dan berkerjaya msih blm bersyukur lg.
Saya tdk tahu nk luah kpd siapa.sekiranya bekas isteri pertama sy terbaca kisah ini...maafkan laa saya.bg saya peluang sekali lg.
Saya sedar saya suami tak sedar diri.Saya gagal lksana tnggungjwb.Saya menduakan isteri yg setia.Saya pentingkan diri sendiri.Perempuan kedua yg saya nikahi itu suatu kesilapan besar dlm hidup saya.kerana prmpuan tu sy kehilangan isteri dan ank.saya menyesal melafazkan TAKLIK yg akhirnya mengakhiri ikatan sy dgn isteri pertama.BODOHNYA saya...
Buat bekas isteri pertama,madu awak telah saya talakkan setelah tahu cerita sebenar...saya menyesal khianati awak.
Saya dh mcm org gila slpas kehilangan awk.Saya masih cintakan awk.
Skrg saya dh sedar,bekas isteri kedua saya mmg wanita kejam.dia hanya nk mempergunakan saya.dia yg main peranan supaya saya ceraikn awk.

saya tdk menghargai awk Intan.Maafkan saya..maafkn saya.Saya jd angau krn terlalu rindukan awk. "


Berikut adalah komen-komen netizen yang mana mencuit hati kita. Rakyat Malaysia ni memang kelakar kan 😅😆








Apa pun, kepada Intan, anda berhak menentukan masa depan anda. Sebagai seorang yang beragama Islam, kembalilah kepada Allah, minta lah petunjuk-Nya dengan solat Istikharah, Sunat Taubat dan Sunat Hajat minta dibuka kan hati dan dilapangkan minda. 

Begitu juga kepada Bekas suami Intan, yang mengetepikan egonya dengan merayu walaupun tidak secara lansung di laman sosial. Semoga Allah memimpin kamu berdua ke jalan yang diredhai...

No comments :

Post a Comment