Nuffnang Ads

Wednesday 12 December 2012

TARIKH 12.12.2012



Hari ni semua orang sibuk bercakap pasal tarikh ni cantik..
Pagi tadi kat radio ada dengar pasal anak orang tu lahir tarikh ni...
saya ada sorang kawan..lahir normal pada 8.8.1988 hahahah cantik kan?perempuan...
Dan dengarnya ramai yang daftar kahwin tarikh ni...

Dulu pernah la rancang2 nak kawen tahun ni..huhuhu tapi 10.11.12..
Jodoh tak panjang..die dah kawen pon 9.12.12 hari tu dengan ppn lain..
takpe2...semoga die bahagia..

Tapi..ape pulak azam aku????
kikikiki...malu nyer....
sempena tarikh 12.12.2012....
aku berazam sekiranya dikurniakan rezki dari Allah swt..aku nk lahirkan 12 orang anak..
memang payah..hihihi ayah nye besok kne kerja keras la...
takpe...setiap anak ada rezki nya...
kan best..esok boleh beli bas mini...
ubah suai..cantik2...
we are 12....haa...comel betul anak2 mak ***eehhh.. terberangan pulak..
hahahha

anyway...
pada sape2 yang akan berdaftar perkahwinan..dapat anak dan sebagainya..
saya nk ucapkan tahniah..
takpe..tahun depan ade lagi no menarik...

11.12.13

No comments :

Post a Comment